Hallon, keso och grädde

smarrigt värre, har haft kul på jobbet idag, det blir så när man har en del arbetskollegor som är helt galen, alltså hysteriskt roliga och full i bus =)
Nu ska jag gå igenom garderoben min, ser ut som man släppt en bomb där inne, fattar inte vem som går och stökar till hela tiden...kan det möjligtvis vara jag?
På timmarna jag var ledig var jag in en snabbis på stan och köpte en lång svart kofta, hur snygg som helst, sen åkte jag hem och vila och umgicks med familjen, har fått en egen stalker, min lillasyrra, när hon vill prata så förföljer hon en om man försöker gå till ett annat rum, lite obehaglig är hon :P

Nu kom Selli :D hahaha han lär ju fatta att jag är knäpp :D kan allt göra det hela pinsamt för syrran, ska han lära känna familjen får han ju ta det helt enkelt...
Nu har jag massa att göra innan sängdags så orkar inte sitta och pilla me rpå tangenterna...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0