Hemkommen från semestern

Hade en askul resa med min familj, var länge sedan vi skrattade så mycket tillsammans, två dygn i samma hytt och hela tiden upp i varandra gick förvånansvärt bra, jag är supernöjd med allt, goda drinkar, god mat, gott sällskap, dans och många många skratt.. vi har upplevt Helsingfors tillsammans, sett fantastiska djur på Högholmen mm "I want to see some dangerous animals..!" *asg* internt skämt inom familjen som skapade grymt mycket skratt, syrran höll på att dö av garv när jag sa så, sen blev det en grej genom hela resan..Syrran har knäppt massa bilder som jag snart kommer att lägga ut..för er som vill veta mer, fråga :D

Idag har jag tagit 1 mil i elljusspåret och sen varit med Pillan på ett pulspass, känner mig tränad och tillfredsställd med tillvaron, kommer nog sova bra ikväll.. ska ta ett bad snart, bädda rent i sängen, sen lägg mig och läsa sen förhoppningsvis sova gott...

Just det, innan vi stack till båten så träffade vi moster Lotta, som bara strålade, hon är ju nykär och vilken hunk hon hittat :P

Nej nu får jag tacka för mig...sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0