Imorgon far vi =)

Ska bli så skönt men kommer väl inte kunna sova som jag borde för jag får alltid "resfeber", kommer inte fatta förens man sitter på bussen mot Stockholm, ska träffa min kära moster Lotta innan vi åker ut till båten, ska bli väldigt mysigt och trevligt =) hinner gå omkring på stan lite och käka tillsammans.... sen ska jag och syrran dansa järnet imorgon kväll, hoppas de spelar bra musik bara :D

Idag fick jag sällskap i elljusspåret av älskade Madde kycklingben, vi hade varsin Mp3 men njöt av varandras sällskap ändå, svettades som en tok idag, tröjan såg ut som den fått en helt ny färg, från att vara ljusblå till mörkblå... *Asg* man är ju så härlig när man tränar! Känner sig som en riktig 10 poängare eller hur Madde? :P

Vi var ner på stan sen, köpte ett par snygga, sköna träningsskor, de var dyra men värd det, mina fötter är jag rädd om, man lär sig förhoppningsvis av sina misstag, i detta fall är jag helt säker... =) och just det, ett par jättesnygga leggings.. mjauooo... =)

Såg en underbar bröllopsdans idag, Madde som visade, jag vill cokså ha det så OM jag någonsin gifter mig :D

Nu ska jag återgå till laddningen inför resan.. Tack och hej för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0