Klackedosor

Har jag ofta klackeskor? kom en komenatar från en arbetskompis som flinade till och sa "- ja, du och dina klackeskor!", precis som jag jämt gick i sådana, typ till och med sov med såna, men det är ju mer sällsynt att jag har det :D men kanske bara träffar på denne arbetskompis i just klackeskorna, han är nog bara avundsjuk, han vill nog också ha ett par :D

Jag hade ju mitt sista pass på sommarschemat i söndags men vips så har jag fått pass på mån, tis, ons, fre, lör och sön, är grymt mycket sjukfrånvaro på en av avdelningarna, men det är ju arbetstillfällen för mig så jag ska inte klaga, annars vet jag inte hur det ska gå, har inga a-kassa dagar kvar så jag är en aning beroende av att få jobba så jag kan försörja mig och förhoppningsvis tjäna ihop så jag har möjlighet till en ny period i a-kassan...

snart är det möte, wohooo, äntligen!!!! Sen ska jag hem och mysa med lillmadde som ska sova med mig ikväll :P
Blir dock en tidig kväll för mig, börjar ju 07 imorgon, fick avboka min tandläkartid och byta tid till på torsdag morgon för att kunna jobba, men det går ju bra, skjuter gärna upp det en dag, ska ju laga ett litet hål och jag då med tandläkarskräck, men jag trivdes med honom så det ska nog gå bra, måste ju ha någon som inger lugn för då kan jag lättare slappna av....

Nu ska jag gå och se om jag får tag på mor min, ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0