Rör vid min själ

" Rör vid min själ mitt frusna hjärta ropar
av längtan till en lust som föder liv
Rör min själ jag väntar i den tystnad
som tusen läten gömmer sig uti "

Kom nyligen hem från jobbet, fick skjuts av en väldigt generös och trevlig arbetskamrat som är så snäll och skjutsar mig imorgon bitti också, det är jag tacksam för!!!
Igår mådde jag riktigt kaiko alltså, trött, sliten och ont i magen, har haft kramper i magen i 3 dagar, har liksom suttit på högra sidan, först vart jag nojig när jag låg hela natten och hade ont att det skulle vara blindtarmen men det vart bättre, sen fick jag tillbaka det igen, men nu är det rätt bra, kan lika gärna vara mina äggstockar som krånglar igen :S
Sen fick jag sova ut idag och kanske det hjälpte kroppen lite, det hjälpte iaf psyket, mådde mycket bättre när jag vaknade....

På lördag ska jag på bröllop, ska bli spännande, kommer väl böla som vanligt som jag gör vid fina stunder, är rätt blödig ändå, trots att jag gärna vill vara lite stark och kaxig... sen vill jag inte gråta inför andra, har lite svårt för det men ibland bara kommer det!!!

Mamma berättade en historia hon hört på radion idag och hon sa innan att han som berättat den sa att den var riktigt dålig och inte alls rolig men här kommer den:

Det var 2 älgar som var ute och flög, då sa den ena till den andre "- Du har en bulle i örat!" "-Vaaaa?" sa den andre, "- Du har en bulle i örat!" sa den första igen och den andre svarade "-Vaaaa?", den första säger för 3:e gången
"- Du har en bulle i örat!", då svarar den andre "- Vaaa? Jag hör inget för jag har en bulle i örat!"

Jag och tanten på jobbet som lyssnade började att tokskratta, tanten sa "- Nej nu tror jag att jag kissade på mig!!",  det var en härlig stund på jobbet det! Sen satt vi och skratta till och från åt den där knäppa historien..den var så dålig att den blev bra, kan ha att göra med att man både är trött, lättroad och har dålig humor...

Jobbar 7-16 imorgon, hoppas Pillan kommer in på jobbet en sväng, får hoppas hennes yngsta son mår bättre, lillstackarn!

Lotta, hörde "the news", CALL ME, I WANT SOME DETAILS PLZ :P Love you!!!! <3

Tack älskade kycklingben för att du fixade annonsen och allt annat, det betyder mycket! Älskar dig med!

Tack Lillmadde för att du är en fin och mysig vän <3

Ett stort tack till alla i min närhet, ni gör mitt liv till något kärleksfullt och glädjefyllt!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej min älskade systerdotter!

Jag lovar att du skall få veta!:)

Jag älskar dig!

Puss o kram

2009-08-05 @ 15:19:37
Postat av: Anonym

2009-08-05 @ 15:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0