Smirre mutt

hon ska sova med mig inatt, måste snart i säng, jobbar hela helgen så kommer inte vara social, men nästa vecka kastar  jag upp bh:n i takfläkten och gör några Tina Turner moves i vardagsrummet... men vill inte gå och lägga mig egentligen, sen luktar smirre mutt typ gammal ostkrok eller nåt liknande...
Har gått jättebra att jobba med Bettan, bra flyt och bra samarbete....

Måste ringa mostrarna imorgon tror jag, ena är ju galet kär och jag vill hålla mig uppdaterad och min andra moster är träningsfreak och väldigt engagerad i sitt jobb så jag vill ju även hålla mig uppdaterad där....

Sen har syrran skrivit i sin blogg att hon och papi håller på att dryga om att jag är besatt av Thomas Järvheden :D jag vill bara säga att jag håller min beundran på en  balanserad nivå... jag kan inte hjälpa att jag tycker han är begåvad och hysteriskt rolig, jag kommer inte sluta att tycka det...  sen att jag lyssnar på låten "inte ditt fel" handlar om en läkningsprocess som jag behöver gå igenom :D orkar inte skylla på trasiga leksaker och cement i sandlådan som andra gör med sin barndom, så låten kommer att gå på om och om igen ett tag till...

Det är så sjukt gott med hallon, det är nog något jag kanske skulle kunna bli besatt av *skrattar*, hann shoppa lite grejer idag, en jättefin grå kofta, en svart höstjacka, svarta stövlar, strumpor och Avrils parfym...nöjd med varorna, de sitter och känns bra,,,doften var kanon också...

Nej nu ska jag lägga mig och drömma om "Edward Cullen" :P, sweet dreams....Älskade han i rollen som Edward Cullen i Twilight.... längtar redan till New Moon


Kommentarer
Postat av: sanna

mjau, grr! det var en lyckad bild du fått till, på killen din. :)

2009-08-21 @ 23:32:31
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0