Startskottet har gått....

Har haft en underbar dag, har bara tagit tid för mig själv och mitt välbefinnande, det började med en skön sovmorgon, vaknade utvilad vilket inte hänt på...ja jag vet inte ens när, sen blev det göra iordning sig, tog en kopp kaffe med mor, sen tog vi en promenad med smirre mutt, hur skönt som helst, skogen var lugn och vacker, vi plockade och åt både blåbär och hallon, Smirre njöt men det gjorde även mor och jag. under vår promenad pratade vi om vår underbara skapare och kände oss så tacksamma...på hemvägen ringde kycklingben och hon kom och hälsade på, mitt lilla hjärtegryn, hon är så fin, ska bli sambo och allt, så glad för hennes skull att hon träffat en bra kille, hon är värd det bästa!!! vi käkade middag tillsammans allihopa, hur gott som helst...

Sen blev det först en runda på ryggis med mor och båda hundarna, sen dumpade jag av dem hemma och fortsatte till mitt eget favorit elljusspår uppe i skönsberg, drog på Mp3:n,sen bar det av... blev 1 mil i elljusspåret, sen hem och duscha och bädda rent i sängen, jag känner mig som en ny kvinna :D

Min chef ringde idag och frågade om jag kände mig utarbetad eftersom jag inte fått varit ledig på 10 dagar i sträck, men jag sa att det gått bra men att det ska bli skönt att få en liten semester, hon önskad eoss en trevlig resa och frågade om jag vill jobba några pass när jag kommer hem, självklart sa jag... jag vill ju vara kvar där på Granis, jag trivs verkligen, vill inte börja om på massa nya ställen, men det finns ju inga tjänster :S det är bara gilla läget och hoppas jag får tillräckligt med jobb så jag kan försörja mig... glad iaf att det kommer bli lite mer jobb där iaf...

Nu är det Country för hela slanten som spelas i bakgrunden, härlig och lycklig känsla uppstår när jag hör Country, något speciellt med det helt enkelt... imorgon är det mer motion som gäller, förberedelser för möte och då givetvis själva mötet,
Föresten, helt underbart att mamma kämpar på med ny livsstil, hennes blodsocker är ju grymt bra, hon har ju ändå gått sammanlagt 5 km idag, det är grymt bra gjort av henne och jag är stolt över min Mamma för hon är världens bästa, skulle aldrig vilja ha någon annan Mamma, ibland går vi varandra på nerverna men det hör liksom till våra fel och brister och ofullkomlighet :D men vi vet att vi älskar varandra <3

Nu har jag ätit en apelsin som mer smakar som en citron, men gott var det så jag klagar inte...
TACK!!!!

KRAM från en lycklig Kvinna vid namn Michaela

Kommentarer
Postat av: Lottis

Hej gumman!

Ni är så duktiga som kämpar på med era liv!

Jag älskar er alla i "flocken"!

Ses i morgon!

Puss o kram

2009-08-25 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0