Underbara Sanning

Det är det bästa jag har...var på möte ikväll och det liksom slår mig som så flera gånger förr att det är så underbart, så skönt att träffa alla vänner, att få ny kunskap, bli påmind om det som man egentligen redan vet, älskar denna känslan, älskar alltihopa med Sanningen, har varit så jobbigt att inte kunna komma iväg på så många möten, har mest jobbat och åter jobbat och jag märker hur lätt det är att bli andligt sömnig, och hur det påverkar mitt mående, har blivit en aning dåsig för att jag inte underhållt mitt andliga behov, har knappt orkat läsa när man kommer hem helt slut efter en jobbdag... det är bara så svårt att få en balans på allt, man ska försörja sig, använda tiden klokt till det viktigare tingen sen att försöka ha ett socialt liv och kunna finnas där för familj och vänner....

Allt för ofta känner jag mig otillräcklig, vill så mycket men hinner mycket mindre, nu hoppas jag att hösten blir bättre än sommaren, att jag får mer balans på tillvaron, annars komme rjag inte må bra, blir en inre stress av att försöka hinna med allt....
Har haft ett flera timmar samtal nu ikväll med en intressant och gullig tjej om min tro, det är alltid intressant att höra hur folk tänker och känner inför livets stora frågor och jag berättar gärna om vad jag tror på för de som undrar, det var givande måste jag säga!!! men man skulle som sagt kunna prata i en veighet för det finns så mycket att prata om då...

Den 27/8 åker jag med min familj på en minisemester, ska bli hur kul som helst, vi har ju inte varit tillsammans på någon semester sen Jimmy och nathalie var små, vi ska åka på en kryssning, jag och syrran ska dansa järnet ;P sen ska vi äta god mat och sen somna gott till vågornas gungande... sen efter 2 dygns kryssande ska vi ge järnet till Gröna lund, jag och syrran ska väl åka det mesta medans mamma och kentha går runt och är allmänt kära, de kanske till och med tar en tur med kärlekstunneln *asgarv* mäe men de kanske kan umgås lite och hålla mina och syrrans väskor :D
Sen får jag se om vi hinner med comedy festivalen som äger rum den helgen..jag vill så gärna se Järvheden och Özz, gärna Shan också,, men det återstå att se om det finns möjlighet till det!!!

Har ordpolisen brevid mig aka min lillasyster, skriver för snabbt och ivrigt och då måste hon påpeka hur fel allt blir... :P inte illa att ha en egen stavpolis :P

Föresten så verkar Ariel aka majapiraya vara mer än en gangster, på gränsen till psykiskt instabil, får se en tid till om det bara är något tillfälligt, annars så får jag ju tyvärr ta bort henne, tror inte någon vill köpa en galen katt..eller?

Nu ska jag snart hoppa i säng, jobbar 07-21 imorgon men jag får jobba med mamsen min på kvällssidan, not bad, då ska jag köra med henne *skrattar* eller inte, hon är ju den bossiga typen ;)

Sov gott! I know I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0