"-Har ni bråka katter i er bondgård?"

Ja du Papi, inte lätt att lida av lätt afasi och allmän förvirring, vet hur det är när orden inte riktigt hänger med på ens snabba tankegång =)

Idag sov jag till halv 10, hur skönt som helst, hade dock enorma problem att somna :S så surt att det ska vara på det viset, ja verkligen alltså =) gick dock och la mig med Peter Lemarc i hopp om att hans röst skulle få mig att slappna av, men inte då, men han är ju bra så jag klagar inte, lyssnade på bland annat 2 gamla favoriter, " Älskad från första stund" och " Little Willie John", men låg lika klarvaken ändå, ja det här med sömn är inte det lättaste, speciellt inte vid den sista tiden, skönt att vara ledig några dagar på rad nu, behöver det av flera skäl....

" ..Fast min oro för dig är någoting jag inte rår på, måste jag släppa din hand och se dig villande gå,  om det ändå hade räckt med bara min kärlek till dig, den är större än du tror, större än kärleken själv..." Ur Älskad från första stund...

Nu ska jag umgås med Madde E en stund, vi ska väl till Vedins sjusovarna, sen ska jag iväg på träning, är ju danspasset som gäller ikväll, Pillan skulle dig så det blir ju kul att se ett välbekant ansikte =) så nu är träningskläder och skor nerpackade och jag ser ut som en eskimåtjej med en pälsväst och bakåtslickat hår i en hästsvans =) so nice if you ask me *skrattar*

Malle ligger och trynar i sängen, funderar lite över om hon också har sömnproblem som matte sin =), skulle gå förbi Diva och vara go också, fick klappa henne 2 ggr innan hon väste så där sensuellt att nu får det vara nog innan jag hugger dig, charmtroll tänkte jag och gick där ifrån...

Jag vill lära mig att dansa orientaliskt, verkar ju sjukt kul, ska kolla möjligheter till det faktiskt, det skulle vara spännande att kunna det, älskar ju sådan musik också, bara det att mina rörelser ser ut att mer vara skämtrörelser.... jag återkommer med information om detta senare när jag bestämt något =)

Nu ska jag gå och hinka lite vatten =)

Take Care!!!

yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0