"-My spoon is dirty..!!!"

Hahahahaha sådan underbar komentar och den kom från Madde kycklingben <3 =) Ikväll bjöd hon mig på en biosupé, kan bara säga STORT TACK och det var hur UNDERBART som helst, hon kom och hämtade mig hemma, vi åkte till stan, köpte godis till bion sen åkte vi till aveny och satte oss på resturangen, vi pratade, skrattade sjukt mycket så vi störde de andra gästerna, åt god mat och bara njöt, sen var det biotime, vi såg 2012, den var faktiskt bra, rätt lång med så när man skulle ställa sig upp blev jag alldeles yr =) sen fick jag skjuts hem och en puss :P how great isn´t that...

Här kommer bilder från vår kväll...

Driving

Poserar

Jag och Madde <3

mums =)

smaskens...

..

Haha vi insåg att när Madde kom och hämtade mig att vi hade lika jeansleggings och likadana skor...



Fint ju

Som sagt helt underbart, verkligen behövde få uppleva detta....

Sen igår var det ju Sannas och Anna-Karins överrasknings "Hejdå fest", det var både underbart sorgligt, underbart för att få njuta av vänners gemenskap och glädje men också sorgligt för att äkta vänskap kommer flytta många mil ifrån, nu det börjar landa och det gör mig ledsen samtidigt som jag gläder mig för dem, nystart och ett äventyr här i livet, sen kan man ju alltid hälsa på men det är fortfarande inte samma sak, men all lycka till dessa två...

Festen var också helt underbar, mycket skratt, mycket dans och mycket gotta, då slog det mig som så många gånger förr, hur underbart detta är, att det faktiskt är Jehova som fört oss alla samman, vilken gåva det är att få dessa vänner i sitt liv, kanske människor man inte skulle lärt känna annars och nu finns de i ens liv och verkligen har stor betydelse och berör en på djupet, det verkligen hugger till i hjärtat av kärlek, inte smärta, det är så starkt och så vackert och ändå sä lätt att kanske ta för givet, jag älskar dessa stunder då man stannar till och verkligen allt stannar upp och man inser vad det viktigaste är, vad det vackraste är, vad man har framför sig och vad man kämpar för... Detta är verkligen det bästa som hänt mig och det kan INGEN ta ifrån mig.. att ha dessa vänner gör att man orkar hålla sig fast, vi hjälps åt, vi bygger upp varandra, vi gläds, vi tröstar, vi styrker, vi älskar varandra.. allt är tack vare Jehova <3

Här kommer bilder från festen... njut =)

Sanna och Amadeus

Poserar

<3

ramlade :P

sött och roligt

Näst mest ödmjukast

Amadeus och Johan

Agnetha <3

Anna-Karin och Nicole

Maria och Unni



Björn och Nicole





kommer sakna er

Ibland räcker inte ord till, men det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord... =)


Kommentarer
Postat av: S

usch. saknar dig redan. det är hemskt, det här avskedsstadiet. känns nästan som man ska avlida. kan inte hålla sentimentaliteten borta längre... men vi ses ju snart! måste ständigt påminna mig om det.



och fy för att säga hejdå till världens finaste syskonbarn också. det suger verkligen.



jag kommer vara så svullen om ögonen imorgon.



kraaaaaam!

2009-12-30 @ 22:09:28
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0