"- Om man visslar mycket så tränar man ringmuskeln!"

Dagens felcitat kom från min kära lillasyster idag vid matbordet, jag trodde jag skulle avlida av garv när hon uttryckte sig så där, hon menade att man tränar upp tungmuskeln genom att vissla men det blev helt fel, har gått och skrattat i omgångar under hela kvällen åt detta...

Idag var jag ledig, så jag bestämde mig redan igår kväll att jag skulle inte ställa någon klocka utan sova tills jag helt enkelt kände för att kliva upp och det blev 11:30, hur skönt som helst, och sovit har jag gjort också, Yeah =), äntligen!!! sen klev jag upp och städade och diskade, prata lite med katterna, sjöng Singstar med mig själv, sen gjorde jag iordning mig och drog till stan och mötte upp mamma...
Vi var in till Butik Annelie, min favvoaffär och bara njöt av att vara där inne, köpte inget denna gången, sen gick vi på stan och hittade en Hello Kitty pyjamas som vi köpte till Syrran, en "Jag älskar dig" present som jag tror hon blev glad över =)

Har umgåtts med lillmadde och resten av familjen, läste upp roliga historier från nätet, satt och skrattade eller ja snarare låg vid vissa tillfällen, sen färgade jag Maddes hår, starka grejer, för det sved i ögonen på mig... tror hon är nöjd med resultatet iaf... själv fick jag en färgad fingertopp trots att jag bar handskarna.. men det går väl bort om några dagar....

Imorgon börjar jag 07, ska jobba med Tessan så det ska bli kul =), jobbar även på söndag 12-21 men så är jag ledig på måndag, sen jobbar jag 4 dar i sträck...

Sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0