"Det räcker inte med kärlek..."

Har börjat läsa en ny bok jag köpt som handlar om en mammas kamp för sin son, verkar riktigt gripande och känslomässigt smärtsam och jag älskar att läsa levnadsskildringar, handlar ju inte bara om en familj i kris utan också om styrka och vägen tillbaka till ett bra liv... återkommer med vad jag tyckte om den när den är utläst...

Mötet var hur bra som helst, skrattade mycket, såna små oväntade saker som blir så klockrena =) och Sanna var ju hur vacker som helst, som en vårdag i solsken =) själv kände jag mig som världens ras, snacka om kontraster när vi satt brevid varandra :)
Hann tyvärr inte bebisnusa på Unni och inte heller få en myskram av lille Edwin, får ta igen det på nästa möte...

Jo har ju en favoritaffär, Butik Annelie, kan man bli annat än kär där... luktar gott där, lugnt och harmoniskt, vackra saker, trevlig personal, får en sådan mysig känsla där inne, var in dit en snabbis idag och köpte sådana där fina vita bokstäver som man ställer på en hylla, jag valde LOVE så klart =) blev så fint så, skulle knäppa kort men måste köpa nya batterier :S

Alla kissekatterna ligger inne och trynar, så mysigt att se dem lite här och där =) Diva hittade jag inne i Garderoben, Alice och Ariel är ju typ överallt och lite till, Maloues ligger mest i sängen och byter sovställningar, blir lycklig i hjärtat när jag ser på dem <3
Apropå hjärta så hann jag se syrran några sekunder ikväll, hon klev av bussen och jag på, saknar henne, hon kommer aldrig och hälsar på längre..kan ju bero på att vi båda jobbar men olika tider, men tror inte hon vill vara med mig heller :(

Nu ska jag borsta gaddarna mina =) Sov gott! I hope...


Kommentarer
Postat av: S

mäh. det var ju du som var den snygga. jag var en pms-häxa. :)

2009-12-16 @ 00:53:29
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0