Exhale

åh så supernice det är med en kokhet dusch efter en hel arbetsdag, blir så där gosigt trött i kroppen och varm, vilket behövs med denna kyla utanför..*burr*

Katterna ligger inne och trynar, de är så söta och mysiga <3  och det är städat och fint, då trivs jag som bäst, måste dock köpa ett riktigt moppset, det jag har måste ju komma från någon skämtaffär =) eller så kanske det är Michaelas eget ihopplock av saker...

Imorgon är jag ledig, vad jag vet iaf, skulle vara skönt faktiskt, tänkte ta och träna ett lunchpass, sen ta en sväng på birsta, sen hem och dammsuga och torka golven, kolla en ny tvättid så jag slipper 8 fulla maskiner igen =), studera lite själv, behöver det!!!

Nu blir det mys!!!

Sov sött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0