Fy bubblan vad snorkallt det är...

Fryser och hackar tänder så fort jag går utanför dörren, jag brukar inte vara frusen men nu fryser jag jämt och är som en isbit, usch för denna kyla, jag är inte alls så där glad som folk är för snön, visst lite ljusare är det och självklart kan det här vita täcket vara vackert men har någon känt kylan som kom med all snö, den är ju outhärdlig och kallare kommer det att bli :S nej jag är mer en sommartjej jag, mår som bäst då... sol och bad gör underverk för mig...

Har suttit nästan 1 timme i duschen, hade så varmt vatten att jag nästan brände mig men fick upp värmen lite..stod ju och väntade på bussen ett bra tag innan jag kom hem ikväll.. har arbetat 8-15, sen åkte jag direkt till Tessan, blev bjuden på middag sen drog vi ner till körskolan och gick handledarutbildning så jag får köra mycket och ta mitt körkort...behöver den friheten och inte vara så beroende av andra eller att bussförbindelserna går bra, så det ska bli kul att riktigt komma igång =)

Mycket saker som händer som får mig att verkligen undra hur man ska orka med så många som är oärliga med vad de verkligen tycker, de går och tisslar och tasslar och ger sen ett sken av att allt är så bra och så fint, tills något litet inte går som kanske det förväntat, då kommer ihopgaddningen och slutligen ett frontalangrepp och när man ser sådant hända oavsett om det gäller en själv eller någon annan så blir jag så besviken att världen ser ut som den gör..ska det vara så svårt att vara ärliga? Kan man inte lösa saker och ting genom rak komunikation, respekt och med fokus på det bra? så less på sånt här...

Nu ska jag lägga mig och mysa med kissekatterna, de är inte falska, kanske en aning egen och envis men det gillar jag =) men viktigast av allt är de kärleksfulla, lojala mysbollar.... What´s not to like about that? :P



Haha snygg min fot är, såg den nyss på bilden...en miss från min sida... =)

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0