Higher, higher...hiiiiiigher =)

Erik är så grym, han är helt klart BÄST, få personer kan ge mig gåshud, men hans röst får mig att bli känsolsamt berörd, han är ju helt otrolig i vilken låt han än sjunger, blev helt tagen när han sjöng "The show must go on", han var helt klart bäst i hela Idol =) ska se han i Birsta den 27/12 :P precis som en tvättäkta fjortis, men jag är inte där för att han får mig knäsvag för sitt utseende, är för gammal för sånt, han tar mer fram moderskänslor inom en sådan kategori, men hans röst där emot berör mig på djupet, vet inte vad det är, vet bara att DET är...

Har jobbat 1 vecka i sträck, har gått bra ändå tycker jag men känner mig en aning seg, men sen sover jag inte som jag skulle behöva, var dock mysigt att sova med mor och lillmadde till natten idag, var tyvärr tvungen att stiga upp strax efter 05, djup suck, men när man väl kommit igång med att jobba går det av bara farten...
Jobbar kort dag imorgon, ska hinna träffa Lottis en stund innan hon åker tillbaka till storstaden =( sen imorgon kväll är det danspass som gäller, längtar till mötet på tisdag också, missade i lördags och då känns det som en evighet som var där, ska bli så lovley att komma dit...

Har tvättid på tisdag morgon, gissa hur rockigt jag tycker det är att gå upp och tvätta 07 när jag får min första sovmorgon på 8 dagar då jag absolut inte har någon bestämt tid då jag måste kliva upp, men jag vill inte gå klädlös heller så det är bara att pallra sig upp :S

På onsdag ska jag på Af och hitta på vad jag ska sysselsätta mig med när vikarietimmarna kommer sina efter nyår, ja jag kanske får stå som vakt utanför en bajamaja? eller nåt givande som att klippa tånaglarna på rikemansbarn och sen sortera dem efter storlek.. eller ja det kanske finns andra möjligheter nu för tiden... det lär ju visa sig :P

Nu har jag tagit den varmaste duschen för i år, är halvt brännskadad men ej frusen så 1-0 till mig =) hoppas på lite Törnrosa sömn eller liknande, kan gärna se en seriefigur som utklädd bågskytt, shit vilka sömntabletter det där är... värst var ändå när syrran såg ut som en kanin som jag frågade om jag fick klappa och blommorna som dansade rytmiskt till en speciell melodi.... sleeping without the pills, just think you should know that =)

Nattinatti

and yes, it´s me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0