Holding out for a Hero....

Idag har jag sovit halvkasst, åkte och jobba, sen åkte jag med Tessan ut till Birsta och fixade lite saker, pratade och pussade lite på Syrran, hon är så söt när hon jobbar (annars också) men så kul att kunna åka till henne på hennes arbetsplats, för hon strålar upp när hon ser ett välbekant ansikte =)

Shoppade lite, blev ett nytt golvmoppset, knallrosa, köksmatta och hallmatta, ljushållare, och träningströjor, sen åkte jag hem, blev värsta omvägen så när jag kom hem insåg att det var eko i kylskåpet, hamnade dock ett tag i något slags förlamande tillstånd men det gick över så gick och storhandla, nu finns det grejer, vet inte om de går att kombinera än men tror jag fick med det jag behöver och vill ha =)

Jobbar kväll imorgon, sen dag, sen är jag ledig till nyårshelgen, sen så jobbar jag de 2 dagarna och sen har jag ingen aning om fler datum som jag ska jobba, kan möjligtvis dyka upp men inget som är bestämt iaf... vilket som så klarar jag mig, huvudsaken jag har tak över huvudet och mat så är jag nöjd, sen är dte ju skönt att inte behöva vända på var enda krona, men blir det så är det inte hela världen, it´s not a big deal... om det är under en kortare period....

Har målat tånaglarna i någon grönblå metallic färg, snyggt faktiskt, kan nog låta fulare än vad det är...

Idag var kissekatterna ute en stund iaf och ni skulle sett dem häromdagen, mina sötnötter, helt otroligt roliga och underbara, de utforskar snön eftersom Ariel och Alice aldrig upplevt det förut... knäppte kort på dem...



Ariel längtar ut och Alice med men hon kom inte riktigt med på denna bild...



De hoppade ut och insåg inte alls att snö åker man igenon, de försvann så fort de hoppat ut i snön, de såg helfestliga ut, totalchockad över av vad som hände dem, sen fick de någon slags kick av det hela och började skutta upp och ner i snön, jag bara stod med kameran och skratta :D

 

Här kommer en bild på min vackra syster hemma hos mig...



Mer hemmabilder också ....



Nyaste snyggaste grymmaste tavlan har jag satt i köket...

eller kök och kök, min STORA kokvrå menar jag...



JA det får vara nog för idag :P tack och hej!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

det blev jättebra med ommöbleringen! snyggt byggt :)

2009-12-23 @ 23:45:21
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0