I don´t want your sympathy, it´s my life and I will be free.....

Såååååå jsukt trött, gick halvsegt att jobba idag, kände mig knas i huvudet hela dagen och blir kanske en aning låg men man kan inte vara glad, sprallig och trallig jämt, bara nästan =), nu har jag jobbat 8 dagar i sträck, det känns, imorgon är jag ledig, då ska jag tvätta, ÄNTLIGEN, gå på möte och annars bara ta det lugnt, behöver ett litet break och bara vara, pilla navelludd eller sortera strumplådan eller annat meningslöst....

Var och käkade med Lotta efter jobbet innan hennes tåg skulle gå, mysigt, så nu är hon väl snart framme i storstaden, ska snart ta bussen och hjälpa syrran med en grej :P för att citera Kentha aka Papi när mamma frågade "-Vad gör du?"..varpå han svarar "-Grejar med en grej!"...gissa om han blivit mobbad för det, sen går det inte att förklara tonläge och så men det lät som ett barn som höll på med lite rackartyg... :P Funny



" Don´t call me beautiful, don´t call me hot, don´t call me loveable because I´m not..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0