Inser att jag är beroende..

av keso, grädde och bär...HJÄLP!!! allt jag tänker på i matväg *asg* snacka om problem =), idag har jag fått en skön sovmorgon och något helt otroligt har hänt, det kanske inte blir långvarigt men nästan hela veckan har jag fått sovit =) hur gött är inte det liksom, känner mig som en helt ny människa, hur det än blir framöver så är jag tacksam för dessa dagar...

Vaknade dock med världens PMS värk, not so very funny men överlever, fick ju sova och det överväger allt =)
Har bäddat rent i sängen nu så ikväll när jag kommer hem från jobbet, luktandes granis, frusen och trött så ska jag droppa kläderna, tända ljus, sätta mig i duschen och sitta där säkert 1 timme, bli ren, få slappna av, få upp värmen, sen krypa ner i en nybäddad säng, ligga och läsa en stund och sen förhoppningsvis somna gott...sounds good to me...

Imorgon är jag ledig, skönt att få ladda batterierna inför att jobba 4 dar i sträck, ska försöka hitta nåt lämpligt träningspass, tror det blir lunchpasset som drar mest imorgon... pratade med Syrran om att vi ska boka in en bio omgående, ska bli riktigt nice, var ett tag sedan känns det som, älskar ju biokänslan....

Sen efter nyår när jag inte har inbokade pass huxflux så ska jag planera tjänsten mycket bättre, de här två sista månaderna har det inte varit direkt några bra rutiner, inte så som jag vill ha dem, så ska göra en kraftansträngning för att få det så bra som möjligt...

" I’ve been down, I’ve been hurt
  I’ve been lost, I’ve been weak
  My
 emotions have been out of reach
  When I thought everything was okey
  I was wrong I have to runaway "


Näe nu måste jag bege mig till jobbet, ha en fin söndag allihopa!!
CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0