" Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här..."

Blev väckt av chefen imorse, så fick jobba kvällen idag och dagen imorgon, bra att få jobb, trodde jag skulle bli utan hela veckan men riktigt så blev det inte =)

Mitt huvud är fullt av saker jag borde ta tag i, ju längre man väntar ju svårare blir det, ibland önskar man att man varit tydlig från början, så hade det inte känns så stort över att behöva förklara, men kanske man lär sig till nästa gång :P
Men ska ta tag i detta så fort som möjligt, hur reaktionen blir kvittar, det måste göras, annars kommer jag ha dåligt samvete.... för det är absolut inget jag skäms för, det är något jag är och som ger mitt liv mening, det bästa jag har, tyvärr är det inte alla som ser positivt på detta även om det är det enda som gör mig verkligt lycklig, det är ju konstigt när man tänker efter....

Nej nu ska jag skynda mig i sängen och försöka sova, natten till idag blev inte så lyckad....

Sov gott ni där ute!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0