och plötsligt slog det mig....

gick omkring och småplockade lite nu ikväll när jag kom hem från jobbet, känns som man aldrig är hemma så det är nödvändigt att försöka snygga till det lite, och nästan som alltid lyssnar jag på musik i bakgrunden och så kommer låten "Jimmy gets high" och det hugger till i hjärtat, namnet som är så välbekant men som jag försöker undvika, för det gör ont, och då kommer verkligheten ikapp och plötsligt slog det mig , han finns inte längre här, han är borta, han dog och jag vill bara skrika men det blir ett tyst skrik, skriker inuti, försöker tänka på framtiden, på uppståndelsehoppet, det hjälper men hjärtat värker iaf, jag saknar min lillebror, väldigt mycket....


Kommentarer
Postat av: S

:'(



kram kram kram kram kram.

2009-12-17 @ 13:02:02
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0