Say you, say me....

Idag köpte jag gummistövlar, verkar ju bara bli regn och åter regn, sen behöver jag ett par ändå, om man ska fiska, eller ut i skogen och plocka svamp eller bara hoppa i alla vattenpölar, ja jag kan göra sådant fortfarande om det faller mig in =) ni måste ju få se mina fynd =)

Nice =) oh yeah

Sen en riktig mysdress slog jag till på idag, just love them :P är ju en myspropp så då bör jag också få klä mig som en sådan =) här kommer den...

Hur skön som helst...

" That´s why I am easy, easy like sundaymorning..."

Ja just det, tänkte bjuppa på lite bilder här hemifrån, min stora flotta våning...mohahaha eller inte =)







Toarulle toarulle *sjunger*







Ja det var lite bilder från mitt hemmaliv, ja elle rliv och liv =) mest katterna som lever om, men kanske kul att se hur jag bor, har fått veta att jag har haft minst 3 spontanbesök och INGEN av gångerna var jag hemma, hur surt känns inte det då... =) men jag tycker det är kul att folk försöker komma och hälsa på iaf...

Just ja, åt jättegod mat på Canton idag med partypinglan =) hur mysigt som helst, sen var jag hem till Vedins och hann få träffa Både Madde V och Madde E, mysbrudarna, fick även känna på "lillbulan" som Madde E har fått, det växer ju något där inne, undrar vad det är för en liten filur :P längtar tills den kommer...ska pussa massor på den....

Har släppt ut smågangstren, tänt ljus, lyssnar på musik och bloggar, rätt skönt avslut på dagen =) blev hysteriskt mycket skratt på mötet ikväll och mitt i demonstrationen med prat om svininfluensan så nös jag så sjukt högt så jag började tokskratta för det också...härligt att få skratta...det är en gåva det... =)
Nöjd med denna dag, den har varit rent igenom toppen!!! ovanligt att känna så men oerhört tacksam....

Tack för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

VAd fint du har!! kanske en kopp kaffe/the snart??

2009-12-02 @ 18:44:24
Postat av: Anonym

VAd fint du har!! kanske en kopp kaffe/the snart?? /tessan

2009-12-02 @ 18:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0