"Sömnlös på Alnö"

Det här var den värsta natten på väldigt länge, vet ni hur många timmars sömn jag fått inatt? 0h, inte ett smack, är nästan grinfärdig och måste ju åka och jobba iaf, tur att det är kortdag så jag slutar 13, ska hem och lägga mig och tryna hos Vedins några timmar så jag kanske orkar vara lite social ikväll....

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och få i mig lite frukost så ska jag försöka orka med denna dag!! Hoppas ni andra får en bättre start på dagen!!!

Kram från en sjuuuukt trött tjej

Kommentarer
Postat av: jess

jaa det måste ha varit nå skumt med ön för vi kunde inte heller sova.. :/

2009-12-04 @ 07:13:57
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0