Trött, tröttare, Michaela

jo, inte spralligast i Sverige direkt, det är inte så himla rockigt att inte få sova, inte rockigt att vara ensam heller...
Sov några timmar nu efter jobbet hos Vedins, skönt, när jag vaknade till hade mamsen lagt på mig filt och grejer, så gulligt och varmt och gosigt blev det... behövde verkligen en powernap, kunde inte sova så mycket längre för då lär det vara tvärkört att sova inatt... kanske det är ändå men värt att inte sabba ifall att...

Ikväll ska jag en snabbis till tessan och fixa hennes hår, hon vill ha en lite rödare färg, alltid kul med att greja med nya saker, få känna sig lite ny =) Rött som i kärlekens tecken eller vad? :P

Blir väl Idol först med Vedins och Uhlán =) jag hejar på Erik, tycker han är grymt bra speciellt sen han gjorde Queens låt "The show must go on", ooooh vilken låt....

Nästa vecka jobbar jag heeeela veckan, bra att få jobba och inte oroa sig för ekonomin, får se hur allt ser ut efter nyår, hoppas på att få jobba då och då ändå trots det nya schemat!!!

Köpte vinterskor idag för jag håller på att förfrysa fossingarna mina och sen har jag bara "finskor" som är snorhala, dags att likna en promenerande eskimåbrutta =)

Såna här blev det...
Från dinsko

Ja, nu blir det lite Nanne G som ljuder i mina öron... =)

" Du går omkring som en dregglande zombie, rent av förhäxad, bedrövligt att se, det fanns en tid då du verka förståndig, ståndig är allt som finns kvar nu av det.... "

Kanske hörs mer senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0