Uppe med tuppen

dåligt trött jag var imorse när klockan ringde 06:45 på min lediga dag, gick till tvättstugan i nattlinnet och morgonfrisyr med massor av tvätt, har tvättat, hör och häpna 8 fulla maskiner, hahaha och jag är ensam, då kanske ni kan räkna ut med lilltån att det var länge sen sist som jag tvättade, efter första maskinerna somnade jag om 1 timme och det var riktigt skönt men sen gick det inte mer så det var bara att vara vaken det...

Har möblerat om och det blev jättebra, fattar att jag inte provade det först när jag flyttade in men huvudsaken är att jag provade nu, fattas dock en plattv så att jag kan utnyttja mina 30 kvadrat på bästa sätt, får bli ett sånt köp när jag känner att jag har råd... har städat och fixat hela garderoben och insåg att jag har sjukt mycket kläder, mycket som jag inte använder ändå, vet inte varför för plaggen är ju snygga, men blir väl lätt att man håller sig till sina favoritplagg och bara i nödfall tar något av de andra..det ska jag ändra på =) ska använda allt...

Mina minstingar, Alice och Ariel är lite smått nyfiken på snön som faller ner på marken, de är ute och promenerar lite i snön, skakar av sig den från tassarna, försöker fånga några flingor, sen tokspringer de in, hur söta som helst, de har blivit så stor och är helt underbara, älskilngarna mina <3 trodde aldrig jag skulle bli så kär i dem som jag blivit, vi är en lycklig udda liten familj ;P, jag har gett "The Catlady" ett ansikte....

Eskimå....

Mina älsklingar, är de inte söta?

<3

Nu ska jag snart ta en sista runda i tvättstugan, sen förbereda mig för möte och skynda till bussen...
Ha en fin kväll alla där ute!!

Ps. Lyssnar på Sylvers låtar, grymt bra musik, ska köra den musiken när jag har fixat körkortet, passar strålande, köra och bara njuta, kanske se vart alla vägar tar slut =)!!!! ds.


Kommentarer
Postat av: sanna

de är sjuukt söta! precis som matte sin. ;) smör smör. kram.

2009-12-15 @ 15:48:53
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0