What A Feeling....

Ja snart ska jag iväg och jobba kväll, sen imorgon är det dagpasset som gäller, sen förhoppningsvis är jag ledig några dagar, ska träna en hel del då, sen massa annat viktigt, har småpysslat lite här hemma och tagit det lugnt, vaknade vid 9, pigg fast jag sovit dåligt, fast ändå en rätt bra natt mot för hur det brukar vara, nöjd med den sömn jag fick iaf...



Tröjan jag köpte igår är hur skön som helst, riktigt mysfaktor på den (den på bilden)... bra köp alltså ! =)

Måste försöka att få in Malle Muck innan jag åker med bussen, annars får lillstackarn vara ute till imorgon eftermiddag, det vill jag ju inte :S

Näe nu ska fortsätta småpyssla lite, ha en bra torsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0