Who am I to judge you on what you say or do?

Åh hittade massa gamla låtar som jag nästan glömt bort, som t ex "Sometimes when we touch", grymt fin bit det där :P

" You ask me if I love you
And I choke on my reply
I'd rather hurt you honestly
Than mislead you with a lie
And who am I to judge
you
On what you say or do?
I'm only just beginning to see the real you

And sometimes when we touch
The honesty's too much
And I have to close my eyes and hide
I wanna hold you til I die
Til we both break down and cry
I wanna hold you till the fear in me subsides "

Jobbat hela långa dagen, nu är jag hemma hos Vedins och Syrran har förfest så det heter duga...ojoj säge rjag bara =) ska jobba hela långa dagen imorgon också, både vill och inte, känner mig helkonstig på många fronter men det är ju bara för att jag inte hunnit tagit tag i allting, sen som sagt behöver jag semester, skulle behövt en sådan från mig själv också men har hört att det inte går så bra =)
Blir snart sängen för mig och nej jag är inte så intresserad av alla fyrverkerier som kommer bombardera skyn om ett tag, det är fina färger, kan tycka att det är vackert, men föredrar att se en solnedgång, en stjärnklar natt, sitta framför en eld ute vid en lägerplats, det är mer vad jag föredrar att titta på....

Imorgon är det 2010, otroligt vad snabbt åren går, är snart 30 år, vad lovley, får inte alls en ålderskris av den tanken, jag kanske borde åstadkommit både det ena och det andra, men här är jag nu, får göra det bästa av det jag är nu och har...

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Lena

otroligt vacker låt! :)

2010-01-02 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0