" You can’t break a broken heart, so don’t waste your time "

Blev att jag jobbade natten till idag, gick faktiskt jättebra, rätt lugn natt, hann baka färskt matbröd till dagpersonalen och dukade fram lite frukost ocxh tände ljus , små saker kan göra morgonstarten lite lättare, de verkade uppskatta det iaf vilket alltid är kul... =)

Har nästan nyss klivit upp, en aning seg, somnade nog inte förens 09 imorse och bussresan hem var ju inte den lättaste, föröskte att inte somna, men nickade till hel tiden, stötte i knät med killen mitt emot som också verkade grymt trött, var för trött för att riktigt bry mig, annars tycker jag beröring kan vara lite otäckt med någon man inte känner =) som när min yngsta moster åkte en karusell som hoppade kraftigt som en popcornmaskin, så för varje gupp slängdes hennes ben upp i hans knä, så där lagomt pinsamt =)

Måste gå och handla, kattmaten är slut och det behövs ny kattsand också, annars kan det komma en otäck odör... vill inte direkt uppleva det =) sen undrar jag när det ska bli möjligt för mig att tvätta, har missat 3 tvättider, berget av kläder bara växer, snart kommer det bli så att jag får gå utan underkläder, hur rockigt är det liksom *skrattar*

Ska ladda nu inför danspasset ikväll, ska bli skönt att komma iväg och träna, kommer bli lite av den varan denna vecka, jobbar ju 8 dagar i sträck och knepiga tider om man jämför med när det finns träningspass på friskis, får ta igen det nästa vecka...

Nej nu får det räcka för en stund idag, hörs senare ikväll =)
Tjoflöjt

...


Kommentarer
Postat av: sanna

snyggo! skönt att se att du har ditt vanliga hår... jag drömde nämligen inatt att du fixat nåt slags cendreblond åttiotalsfrilla, med MASSIV uppklippning uppepå skallen. du såg faktiskt inte riktigt klok ut.



hela ansiktet blev annorlunda... du liknade mest en kåldocka.



ibland är det skönt att vakna... :)



kram kram.

2009-12-07 @ 16:08:18
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: Tessan

Åhh vilket fint kort!!! grrr Puss och kram /therese

2009-12-07 @ 19:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0