A veces me pregunto.....

Har så förskräckligt ont i rygg och nacke efter allt bärande, lyftande och flyttande, måste ha lyft fel för det känns som en nackspärr i rygg och nacke, men det blir bättre om några dagar, har hunnit mycket iaf, roligast var när vi skulle pressa in en säng i taget i Maddes bil, jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, vi lyckades efter ett träningspass att få in den med resultatet att Madde fick köra framme vid framrutan med knäna uppe vid ratten, jag satt brevid och asgarva, jag satt ju typ på samma sätt men jag slapp ju köra, men vi lyckades, det gör vi jämt *skrattar*, hade dock inte varit lika kul och krocka så, då hade vi knäckt varje ben i kroppen....

Igår åkte jag till lägenheten själv och packade ner nästan allt, har två garderober kvar, sen är det bara måla och städa som gäller, sen kan jag lämna huset som alla helst vill glömma, känns så skönt, känns inte jobbigt på något sätt...

Ikväll är det möte som gäller, sen är det mys hemma, blir en skön lördag, först ska jag ut och gå lite med Diva, sen blir det tjänst och göra iordning mig för mötet...
 Vi hörs säkert mer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0