Älskar läkare som tar en på allvar

jo var ju hos doktorn igår, han var hur bra som helst, han klämde och kände på mina fötter och hälsenor, han konstaterade att hälsenorna i sig var det inge fel på, inga försvagningar eller att de var av utan det är en rejäl inflammation i båda fötterna, och har dessutom fått det i nacke och rygg också, jag har fått mediciner så jag nästan kan öppna ett nytt apotek som jag ska äta i 3 veckor, sen ska det vara borta förhoppningsvis, annars blir dte till att komma tillbaka och få kortisonsprutor och det vill jag inte, de förstör massa annat om man får för mycket.... så nu hoppa sjag på att det löser sig under desa 3 veckor..nöjd iaf att han förstod hur illa dte är och att det tär på psyket att ha konstant ont... gårdagens ros gick till doktorn...

Annars har det varit mycket tjänst, vilket känns toppen, givande, tillfredsställande... kan inte göra något bättre med min tid! Ska snart iväg till arbetsförmedlingen och prata jobb, får se vad min handläggare har för planer för mig....

Ikväll blir det mys, ser fram emot det, blir väl ett hett bad och sen ligga och glo på lite film, kanske köpa lite godis :P

Igår läste jag inför mitt tal, ska försöka få ner det på pappret ikväll elle runder helgen, gillar att vara klar i tid, blir annars jättenervös, mer än annars alltså...

Ha en fin fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0