"Jag fick höra att får man en känsla, ska man hålla fast vid den, så jag har haft ångest sen dess...!"

Hahahaha har nyss sett RAW, i början var Mr Flam inte rolig men sen sa en hel del roliga men en aning bisarra saker, Petra Mede var roligast, vilken skön brud, sen inte att förglömma den charmiga och heta Mårten Andersson :P

Är sjuk och hängig så det blir inte många knop alls, hoppas jag är piggare imorgon, har ändå fått ihop tjänsten vilket känns bra, tänker inte låta något förstöra mina timmar, jag kanske får planera om och så men timmarna ska jag lyckas med....

Nu har jag fixat till datorn så nu har jag allt i mitt lilla krypin, känns bara bra faktiskt med allt, det knasar lite hit och dit med saker och ting men på ett eller annat sätt så löser det sig, det man behöver är en stor portion tålamod och att kunna förtrösta, så bir det bra....

Kunde inte sova inatt iaf, så jag låg och kollade på Oscarsgalan, det som var värt att se var dels vissa tacktal som var riktigt känsloladdade, men faktiskt att Sean Penn tog hem sin 2:a Oscar, jag tycker han är en fantastisk skådespelare, en av mina favoriter faktiskt, han lever sig verkligen in i de roller han får, han gör dem så bra..tänker på honom i filmen I am Sam, så underbar...han har gjort andra fantastiska roller med... jag tycker han är vacker också, det är något speciellt med honom...

Nu kurrar Diva i Örat på mig och det är dags för sängen, hon behöve rmys och jag behöver sömn, good kombo, jag hoppas ni haft en bra måndag!!
Sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0