Känslig som en tvättbjörn med magsår...

Har nyss sett en film, tror den heter The perfect man, och jag är så blödig så att det blir pinsamt, satt själv och halvbölade mig igenom filmen, det är nästan en sådan där romantisk komedi som man kan räkna ut vad som kommer hända, kanske till och med replikerna, men den tog mig ändå med storm, den var ju så gullig... inte för att jag tror på att det finns en "The perfect man", vad jag tror på dock är "The perfect match", yes I do, blev lite halvkär efter filmen, det har gått över till imorgon....

Innan filmen såg jag självklart på melodifestivalen med familjen, jag gillar ju Heat, tyckte det var bra att de gick vidare... var inte den bästa deltävlingen ikväll, men musik är alltid trevligt, sen diggar jag Petra Mede, hon är grym...

Nu blir det till att inta sängen för en ny film... godnatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

ha! jag började också kolla på the perfect man. den verkade lite mysig. men så hade jag hyrt en film som jag fick för mig att jag skulle se istället... och den var heeeelt värdelös, så jag ångrar att jag inte såg klart den där andra. :) melodifestivalen var bra, jag gillar också petra, hon är skön. blev lite arg när inte lasse lindh eller countrylåten gick vidare... men heat var svängiga, och måns är ju alltid trevlig på nåt vis. :)

2009-02-16 @ 19:52:14
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0