Mosters Älskling


Världens vackraste hund!!! Mosters Älskling!!!                                                  090214

Har varit i städtagen igen, denna gång var det skafferiet som rensades, så mycket skräp som bara står, varför låta det vara kvar liksom? , dock inte mitt eget hem som jag städat, utan hemma hos familjen, fast det är väl också mitt hem :D
Igår när jag gick upp till Frenells på filmkväll sa Mamma, ska du gå upp till din andra familj :P då började jag skratta, kanske att jag varit där en hel del på sistone.... måste ju jobba på att bli deras "huskatt", är lite av en tävling och Björn har sagt att jag måste komma oftare om jag ska bli klassad som huskatt, så det är väl det jag jobbar på....

Ska snart upp på möte med mamsen, sen har vi sådan tur att vi får skjuts av min andliga mamma, gulligt värre, sen blir det hem och ha myskväll, ska leta upp en bra film, sen ett bad och läsa, sen ska jag se vad mina när aoch kära vill hitta på.... ska lägga mig mellan Nazlie och Robin och störa dem rent allmänt kanske :D

Igår efter Arbetsförmedlingen var jag in och kramade Tezzan min, pratade lite planer och så, ja just det, på AF sa min handläggare, ja då syns vi om 4 månader..WHAT? värst vad de släpper på kontrollen, annars brukar det vara ett evigt springande där, men nu vill jag ha ett jobb men tänk de som inte vill ha det liksom...

Hörs mer senare!!! bye for now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0