Oh NO, Big NO

Har känt nu några dagar att det river lite på ena sidan i halsen, jag hoppades innerligt att det var något som inte skulle fästa sig vid mig utan bara försvinna, men ack jag hade fel, vaknade med en igensvullen hals som gör riktigt ont, förmodligen drar jag var enda liten sjukdom till mig eftersom mitt immunförsvar inte är på topp när jag redan har inflammationer i kroppen. Men ingen idé att deppa, det blir jag inte frisk på, nu blir det te med honung, strepsils, lugn och ro, sen får det bli brevtjänst eftersom jag fick avboka tjänsten med Nicole idag, känns inge roligt men tänker inte smitta andra och tror inte jag orkar prata med den här halsen...

Nu visar det sig att även min far har vaknat med halsont, kanske jag redan hunnit smitta honom... blir en inomhusdag med myskläder, ska försöka göra detta till en bra dag ändå... hoppas ni där ute slipper att bli sjuka!!! kanske skriver mer sedan! Må så gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0