Syskontid, skinnstövlar och andlighet

Sounds lika a perfect day =), har varit och storhandlat sånt där man måste, ja alltså mat, sen blev det syskontid med syrran på stan, vi sprang runt och shoppade lite, då fann vi ett par snygga skinnstövlar till en billig peng åt vår mor, lite halvpinsamt att se henne springa omkring i rosavita gjympaskor under vintertid, så nu är det avklarat, hon blev väldigt glad, var in till frissan och hon försökte rädda det som gick, hon frågade skrattande vad jag gjort med luggen *asgarv* jag svarade att jag tappade tålamodet och klippte själv, hon gjorde vad hon kunde, sen fixade jag till så det blev lika långt överallt, har ju låtit frisyren jag hade bara växt ut så det var ju längre fram än bak, inte så snyggt när det börjar att växa ut...

Nu känns det skönt och bra, måste låta luggen växa lite så min frisör kan fixa till den så som jag vill ha den, inte för att jag lider nu :P, hittade två snyga linnen/tröjor för 30 kr styck, hur bra som helst, sen jättefint armband för 19 kr, det kallar jag fynd, sen blev det tjänst, sen samtal med båda mina mostrar och sen, alltså nu ska det bli bad och bibelläsning, bra slut på dagen....

Ska upp imorgon bitti och simma, sen ska jag till min andliga mamma och vara med på hennes studium, ska bli trevligt, sen vet jag inte vad som står på schemat, vet bara att på kvällen är det möte som gäller, får vad se vad morgondagen har i sitt sköte :D

Just det ja, måste gå in och ge Malle och Diva medicin, mina älsklingar som för övrigt blev hur sur som helst imorse när de fick medicin, ska pröva möta dem med vit flagga, måste tyvärr plåga dem 2 dagar till med det, har köpt lite kattgodisar i hopp om att jag kan smöra för dem....

Hahahaha ja just det, innan jag drog på stan dansade jag salsa i vardagsrummet, var hur länge som helst, insåg att jag saknar att dansa, måste börja igen även om det blir hemma själv till att börja med, vet inte hur jag ska få tid annars... får dansa på väg ner till tvättstuga och såna grejer, hahaha kanske till och med kan dansa på vägen upp till Rikets sal och sedan hem, det skulle se ut det :P

Fötterna börjar faktiskt bli bättre, har glömt hur det känns att inte ha sjukligt ont, det gör mig så lycklig och tillfreds med vardagen, jag har varit en riktig surpuppa, spottar och fräser värren än en Kobra, men nu har det lugnat sig, ju mer smärtan försvinner, ju trevligare blir jag, inte kul att gå och vara lättirriterad på de jag älskar för att jag har så ont så det tär på psyket....

sen är jag het på Timbalands låt "The way I are", såååå skön......I like ;)

"We can be the perfect soulmates....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0