Tingeling tingeling

Betyder jag ingenting? hahaha jag kan inte få bort den där låten som Henrik Dorsin sjunger på, går och sjunger på den hela tiden... ikväll tyckte jag mest om BWO:s låt, mamma och pappa Bard och deras lilla gullunge som har en grym röst och liknar Björn Gustavsson, riktigt söt, gillade låten helt enkelt!!! Min mor gillade Maja Gullstrand, inte att hon skulle vinna men tyckte hon var gullig, jag och pappa började med att skratta när hon satte igång..men det är väl tur att vi har olika smak :P EMD är väl också en diagnos jag kan tänka mig att drabbas av, söta pojkar...

Har ju uttryckt mitt gillande angående spotify för där hittar jag massa låtar som jag inte hört på länge, som t ex Eva Dahlgrens låt, Egoism, dock förknippar jag den med ett vilset och krossat hjärta, jag sökte svar, och minns en dag vid stranden i Bredsand, jag var själv, hade mp3 med just den låten på repeat, jag dansade i vattnet, jag grät, sen satte jag mig på stranden och bad till någon högre makt att få svar, då hade jag inte den tron jag har idag utan sökte febrilt efter det som är sant och äkta, vågorna strömmade upp mot mina fötter och efter ett tag landade det nåt litet på mina fötter som blänkte till, det var en liten liten död fisk, jag skrek till först men mest för att jag är rädd för fiskar, men sedan satte tankeverksamheten igång, lite förbryllad gick jag hem och undrade om det var något svar jag fått från en högre makt....

Vad underbart att jag funnit det mitt hjärta sökt hela mitt liv, jag var så trasig, så förvirrad, så ensam i mig själv, mitt hjärta var totalblottat för alla som ville röra vid det på något sätt, jag saknar ingenting av det där, kan må dåligt när minnen eller bilder eller känslor dyker upp som påminner mig om vad som varit, men då finner jag tröst i vart jag är idag, vad jag har och vem jag är... jag fann svar och så fann jag också mig själv, visst har jag lång väg kvar men det är på rätt väg nu...

Enough about that.....

Imorgon ska jag ut i tjänsten, sen får jag se vad som händer, inget bestämt mer än det!!! Nu blir det mys så sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0