Unanswered prayers

Åh hittade igen en låt som jag verkligen tycker är vacker och sann, just love Spotify :P
Igår var det massa tjänst, sen blev det ett roligt VT hos Sanna, 5 tappra själar, mycket prat och skratt, efteråt stannade jag kvar och sov över hos Sanna, men då ska ni få höra något så roligt, en upplevelse jag inte varit med om förut, vid 01 tiden hostade jag till och tydligen trodde sanna att det var väckarklockan och att det var dags att kliva upp så jag hör henne säga hurtigt och glatt "-Nu är det morgon!" sen sjunger hon en godmorgonslinga... jag som låg borta i bäddsoffan visste ju inte om hon var vaken eller sov, jag blev lite fundersam om hon skämtade... men tjejen pratade och sjung i sömnen, när hon vaknade till och insåg vad som hänt och att det var mitt i natten började hon tokskratta och även jag, men jag var i chocktillstånd också :P What did just happen here??  grymt roligt...

Blev sovmorgon för mig och Sanna och efter en god frukost åkte vi till RS och hade MTF, sen åkte vi till övre Kovland, Sanna, Nadja, Albin, Johan och jag, det var också grymt kul och givande! tänker på alla stackars människor som ligger hemma sjuk, där ibland mina andliga föräldrar, underbara människor, och stackars lilla Nicole med, och min moster Lotta har varit sjuk länge, stackars snutt... krya på er!!!

Blir träning imorgonbitti innan lanttjänsten, kommer bli kul med något helt nytt sätt att träna, spännande, just de där övningarna har jag inte gjort förut, Nazlie ska också träna det med mig, kanske inte just imorgon men snart :D

Min floppkomentar idag blev "-Nobody´s homo!", skulle säga att ingen var hemma på engelska, total tankevurpa...

Dagens bästa: Tjänsten helt klart, sen att inse vilka underbara vänner man omger sig med...
Dagens sämsta: Min högra puckade fot har gjort riktigt ont..en vecka kvar och är det inte bra så blir det kortisonspruta...

Fin dag, nu är det läsning och mys som gäller, Tack för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej babe!!!



Vad ska du träna?!?! =P Love

2009-02-26 @ 20:52:58
Postat av: sannnnnnna

haha! nobody's homo hade jag glömt. det var sjuukt roligt!

2009-02-27 @ 17:25:12
URL: http://patchoulie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0