Womanizer

hahaha den låten sitter fast i huvudet på mig, går och sjunger småsnuttar av den då och då, jag är hopplös, den är rätt skön ändå, yeah man kan tilltalas av många konstiga saker, min specialitet tror jag.... idag började jag dagen med att försöka få den krångliga ryggen att ta sig ur sängen, sen blev det tjänst med Nicole i Granlo, efter det bjöd hon på god lunch, vi satt och pratade och insåg vad underbara skapelser det finns, just då la vi fokus på hennes sköldpadda Skalman, hon är ganska stor och häftig sköldpadda, hon tänkte bita mig i början, men sen fick jag hålla henne i hennes små söta framben och klappa henne, härlig skapelse, men deras kropp måste ju vara ett bevis på både fantastisk kreativitet och humor hos Jehova... I like Skalman =) men älskar min egen "Skalman", min syrra om ni inte visste det...

Madde och mamma kom och hämtade mig i Granlo, sen åkte vi till Willys och handlade lite, sen hem till casa loca, där satte jag mig eller vankade omkring och fixade saker som att säga upp elabonnemang och lite annat pyssel med räkningar och dylikt..sen har kvällen bestått av att TVÄTTA...faktiskt kul, ja ni hörde rätt, jag blir avslappnad av att tvätta, det enda jag tycker är mindre kul är att bära ner all tvätt :P

Ska upp tidigt och beställa tid hos doktorn för mina icke fungerande fötter, det tar på mitt psyke att ha sjukt ont men att försöka fungera i vardagen som att jag inte hade det problemet, sen den här ryggen, äh lika bra att de får göra en helkroppsundersökning, undra om man kan beställa nya kroppsdelar på internet???

Sedan har jag en riktigt egoistisk önskan som ligger och gör sig påmind, jag skulle vilja vara kär, skulle vilja uppleva något äkta, men så kommer jag fram till samma sak, do I even know what love is????

Ska gå och tända lite ljus och städa upp i sängkammaren, hahaha vad bisarro det där lät, apropå bisarro, det var en gammal klasskompis på Birka som kallades Bosse Bisarro, hahaha han var rolig, han pratade värmländska, grymt härlig dialekt det....

Näe nu är det dags att lämna bloggen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0