You´re not easy to find.....

my soulmate alltså...

Har ingen feber, halsontet är mycket bättre så imorgon är det dags för att "leva", hatar att inte göra någonting utan bara vara hängig och sunkig...pallar inte vara inne mer... ska i tjänst med Nadja på förmiddagen och Nicole mot kvällskvisten, blir hur bra som helst...

En till nackdel med att vara sjuk är att sömnen blir dålig, så jag kommer få svårt att sova inatt, ska dock försöka om en stund, annars får jag väl räkna får eller elefanter....
Smartass jag är då, skar mig på rakhyveln och orsakade ett ganska långt sår, kul att bli hårfri men inte på bekostnad av att bli skinnflådd... har jag tappat mina shaveskills eller??

Nu ska jag fixa te till mig med honung, sen läsa lite, sen sängen.... sov gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0