"...Baby I love you so, I never let you go...."

Jo men visst är La passion som spelas hos mig nu, den med Gigi D´Agostino, riktigt skön låt, tänkte avsluta med lite musik innan det blir en lång dusch där man bara kan slappna av, andas ut, sen krypa ner i sängen och se någon mysig film, helt underbart..lite skillnad från natten till idag, först och främst kunde jag inte sova, låg flera timmar och försökte, men så gick jag upp en stund och när jag gick och la mig igen och skulle försöka igen (måste berätta att jag sov hos mor, kent var borta och mamma hatar att sova ensam, så jag sov med henne), då är mamma uppe på sina berömda vandringar med nattfika, hon tog så snällt med sig in det i sovrummet, jag suckade för jag höll precis somna.. hon studsar nästan sittandes i sängen så det flyger lite mjölk på golvet, börjar smaska i sig maten, sen när hon är klar lägger hon sig rätt nära mig, jag har dock inge problem med närhet, men jag tänker i mitt stilla trötta sinne, att nu blir det väl ändå lugnt men då börjar hon rapa mig rätt i ansiktet, flera gånger, då höll jag på att bli tokig..så jag tog täcke och kudde och la mig i soffan och somnade på morgonkvisten..

När mamma klev upp och jag berättade allt så skämdes hon och tyckte synd om mig, men nu är det ju så här att mamma är aldrig så där när hon är vaken vilket jag är tacksam för, så jag kan stå ut med detta...

Idag har jag varit med The Girlz i replokalen, vi hade riktigt kul men inte tog det roliga slut där, nej vi åkte och köpte oss mat och åkte hem till Sanna, där vi sedan förberedde VT-studiet, helmysig dag! Många skratt blev det, speciellt när det gäller det där barnfasonerna :P *skrattar*

Now it´s time for bed.. ja just det fick höra en grymt härlig låt i replokalen våran som Sanna hade med sig, vill ni lyssna så sök på White stripes och låten heter " well it´s true that we love one another...diggade den jag :D

Gå och lägg er småbarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0