Hjärnan är fantastisk...

ibland kan man ju dock undra hur man själv använder den... men det finns en låt som är mycket speciell och som jag älskat från första stund, har inte hört den på flera år, har så dåligt minne när det gäller att komma ihåg vad artist och låt heter, men har tänkt på den då och då och blivit besviken över att jag inte kommit på..så ikväll när jag utforskat spotify och letat gamla låtar, varav många spanska låtar så klickade det till i huvudet på mig när jag letade låtar på corazon, då kom jag på att det är sabés? låten heter, och när jag såg att det stod Alex Ubago skrek jag till av glädje för där var låten... =)
*ryser av välbehag*

http://www.youtube.com/watch?v=pICw9GGaxV8

Har varit lite hängig idag, fått någon febertopp som jag hoppas snabbt försvinner, har inte tid eller lust att bli sjuk, får se hur jag mår imorgon bitti, men tyvärr kan jag inte sova än, helt omöjligt, därav jag sitter och letar lite musik i väntan på att bli tröttare, så man kan sova. ska göra ett nytt försök med ett leende på läpparna.

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0