Hjärtats rop i natten...

kan inte sova inatt heller, ska det börja om igen? en till sömnlös period? precis som hjärnan inte kan slappna av utan går på högvarv, kroppen däremot vill inget hellre än att sova.... men det är bara att vara uppe en stund och hoppas jag blir lite tröttare så jag kan försöka igen, har provat i flera timmar men ingen framgång...

Gillar inte att vara uppe själv nattetid, det är då det förflutna och jobbiga saker brukar tränga sig på, tror faktiskt mycket av det kommer för man bli trött och svag, sen kanske en hel del inte är riktigt bearbetat heller... drömde igår natt att mormor levde, alla i drömmen tjafsade om oviktiga saker, pengar, saker som kan hända och det enda jag kunde se var mormor och glädjen av att hon levde, men det var ju bara en dröm, ändå var det skönt för att få se henne, ibland känns det som jag kommer glömma, mormor, morfar och Jimmy för att jag stänger av de där bitarna, ibland vill jag inte vakna ur drömmarna för där lever de fortfarande, fast å andra sidan är det oftast jobbiga drömmar, som med Jimmy, honom ska jag alltid försöka hitta, gömma eller rädda i drömmarna... längtar till den dag jag får återse dem, bara får hålla om dem och gråta av lycka och tacksamhet gentemot Jehova...

Tänk om det skulle finnas en knapp i människokroppen som funkade som en delete knapp, oj vad jag skulle radera mycket av mitt förflutna, även om jag inte är samma person idag som jag var då, så har jag ett konstant "virus" som påminner om det förflutnas verkningar, varför kunde jag inte gjort bättre val? kunde jag inte funnit Sanningen tidigare?

Tack för Spotify, massa musik jag hittat igen där som jag saknat, får tacka Christian som hjälpte mig fixa det! Lyssnar på Roxettes låt "Things will never be the same", en av låtarna jag ska sjunga på måndag, ska bli roligare när man faktiskt hört låten några ggr =)

Mor, far, syrran och jagjo systrarna <3bandet som är döpt efter mormor och morfar..det skulle mormor och morfar sett...

Ja några bilder sen mammas och Kenths bröllop, och faktiskt passar låten jag lyssnar på till det...men även mycket annat!!!! ska försöka göra ett sista ryck på att slappna av och få sova...
Tack och godnatt! (hoppas jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0