Känner mig som snurre sprätt idag

med betoning på snurre, har varit massa telefonsamtal och mejlande idag om boende, a-kasse dagar, vikariejobb, ännu ett samtal med min lärare som rabblade upp en del betyg nu när hon hade pappren framför sig, jag har kämpat och slitit för att bara klara utbildningen, jag hade väntat mig typ G i alla ämnen, för det känns som jag inte hann lägga den tid jag ville på allt, var ju så mycket att göra, så det var bara att råplugga och hann inte refelktera så mycket som jag gärna hade gjort...men så när hon rabblar betygen..MVG...VG....MVG....VG osv, sen berömmer hon mig för mina arbeten, jag tänkte det är inte sant, hon som ändå varit rätt kritisk mot mig förut och ställt hårda krav....  jag blev riktigt glad, inte för att jag tycker jag är något speciellt utan för att jag får ett slags godkännande för all slit och ångest jag kämpat med, det var bara så oväntat....

Så kul att Kretsparet är här denna vecka, de är så underbara, älskade Lantos tal idag, en bekräftelse på det jag känt och faktiskt tagit tag i, kändes skönt att få höra det, blev som ett svar tillbaka från Jehova <3

Mamma kom och pussade på mig innan hon skulle lägga sig (passade på att sova här efter mötet), då kände hon att jag var varm så hon gick och hämtade febertermometern, men det var inget allvarligt, var bara 37,3, är nog bara att jag är lite upptrissad, är borta när jag vaknar, ska ut i tjänsten först, sen ska det bli mysafton med Agneta, Sanna och Mamma, ska bli så trevligt så :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0