Mario Vazquez

MAdde, jag och Nazlan
Mario Vasques, Mitt livs kärlek..haha okej inte riktigt men han är grym, så skön röst, han har ett otroligt tilltalande yttre, sen hallå spansktalande, kan det bli bättre? *skrattar* måste dessutom få säga att syrran förstår min speciella passion för spanska, det är något riktigt speciellt.... jag blir helt "knostrig och knollrig", med andra ord, "In love".... Yeah!

"Piensalo bien, yo te quiero tambien"

Har haft en grymt bra helg, i fredags var jag hem till familjen och myste, sen igår var det först möte sen helkväll hemma hos Sanna med Madde, vi hade grymt kul och mysigt...kycklingsallad och MASSA vitlök, körslaget och filmen 27 dresses, sen många många skratt..kan fortfarande inte få bort bilden av apan som visades i bakgrunden när körslaget var igång, han som kliade sig på sin röda rumpa och hade världens fulaste min, skrattar bara jag skriver om det!! det var FUNNY :P

Idag var det tjänst, var lite halvknöligt med springande grannar hit och dit men kul att komma ut och fick ju nåt guldkorn med på vägen, sen promenerade jag hem, hahaha och vad lyckas Michaela med, jo jag skulle grilla en kyckling själv, blev lite för hög värme på och vips börjar brandlarmet gå, bra iofs nu vet jag att det funkar, men lite onödigt, är ingen amatör i köket men idag var jag det.. sen smakade kycklingen babianass men det är inte mitt fel :D


Nu ska jag ropa in mina kattbebisar, sen ta en låååång dusch! tack för idag slut för idag!!!


Lets go spanish.... http://www.youtube.com/watch?v=4enoMZMoUoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0