"..men om du någonsin undrar vad var din del, ingenting var ditt fel..."

Åh Thomas Järvheden, har hört fler av hans låtar och blev helt överförtjust i låten "Inte ditt fel", så vacker, LYSSNA!!!!!
Sen grannlåten ska jag spela på högsta volym innan jag flyttar ut..*skrattar*
Är en snorig PMS-bitch idag, osocial och ont i kroppen, har stannat inomhus idag, har ändå städat och gjort mor glad, jag och Pappa röjde upp rejält, men jag fick ta  det i min egen takt, så det har gått bra, har snorat, nyst, hickat och suckat, men resultatet blev SUPER...

Ska kurera mig inför en lång tjänstedag på måndag, ser fram emot det, ska prova få tag i mitt blivande studium då också, måste prova lite senare den här gången.
 

Längtar tills jag flyttar från krossvägen, är riktigt less, häromnatten höll den tokiga tanten låda, har inte sett henne förens nu, hon skrek hela natten att de skulle lämna henne ifred och skrek ut fula saker kostant..hon låter riktigt otäck, sådan där äcklig röst och när hon måste somnat av utmattning på morgonkvisten, då tog Bengan över och skrek att han är den ende vettiga i huset..*suck*  

Imorgon när jag kliver upp ska jag ställa mig naken framför spegeln och sjunga:
" Det är inte lätt att vá ödmjuk, för den som är felfri som jag, jag längtar så hem till min spegel, för jag blir vackrare för varje dag, och alla som ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till kvinna, det är inte lätt att vá ödmjuk men jag försöker så mycket jag kan.
Ni fattar väl att jag skämtar????

Är man knäpp om man ser ett gäng elefanter i rosa sparkdräkter som dansar hiphop?
bra för då är jag frisk...

"...Har ett sätt som berör mig, en blick som förför mig...."

Näe ett skönt bad på det här och sen i säng, det ser jag fram emot...tack och godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0