Nattsuddaren filosoferar och pillar navelludd....

Guess what? kan inte sova inatt heller, börjar bli irriterat van, började blöda näsblod igår, nice får jag säga, hjärnan vägrar slappna av, kroppen liksom skriker efter att få sova men inte hjärnan eller.... och ju längre in på natten det går innan jag hålle rpå somna dessto värre blir det med ryckningar i benen, precis när man håller på att somna in så kommer det där ryckningarna, så sen är det kört att sova bara för det....

Ska upp i tjänsten tidigt imorgon, kommer ju vara helt fumlig och konstig i huvudet, men det ska inte hindra mig, jag tänker gå iaf, annars ligger jag hemma med ångest av att jag inte gick, och jag vill ju mår bra så då är det bara att kämpa vidare med eller utan sömnbesvär....

Ska in en snabbis på skolan och se om läraren är där så jag inte missat en enda uppgift, då kanske en liten sak lättar från mina axlar!

Hoppas morgondagen blir bra! Tack och godnatt eller?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Är jag blind men inte syns det datum när du skriver?! Tänkte om jag missar nått totalt!?`nog för att jag ser suddigt nu när jag är lite trött!! Vi ses i morgon!!!! Lea pratade i dag om dig med!Älskar dig!

2009-01-20 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0