"Once you go black you never go back..."


NOT so true *skrattar* jag älskade att ha svart hår but not anymore :D
So take one last look att that time
Var med mor, far och madde där..riktigt kul :D trots att kjolen satt uppe på ryggen när jag gick ut från toan :D

Är hängig idag, och blir så grymt uttråkad, det suger, blir less, fel att få vara pigg och må bra, fast det är ju få förunnat...
Men jag har låten Sabés, gårdagens höjdpunkt!

..jaja man ser ju tillräckligt..*skrattar*

Så enough is enough... det var det!!! =)

Nu är det rödbrunt hår som gäller, jag trivs verkligen även om det känns lite ovant, ska snart lägga in nya bilder, klagomål skickas till någon som bryr sig ;), bara skojar, kan säkert låta hårdare än vad jag är, är en mjukis....
Måste ta mig hem nu, kan inte ligga och vara hängig hos familjen, sen måste mina katter få den omvårdnad de behöver och förtjänar..bloggar mer ikväll om jag orkar...var rädd om er där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0