Söker nytt boende....

JA måste komma ifrån detta hus, men egentligen är det inte grannarna som är det största problemet, utan hyresvärden, han ska nog inte jobba med psykiskt sjuka, för de verkar friskare än han... har skickat lite intresseanmälningar så jag får väl se vad som händer.... funderar om jag ska chansa och säga upp lägenheten nu iaf, så jag blir fri här ifrån, men då är det där ska jag bo hemma hos familjen tills jag hittar något nytt?? vet inte om det är någon höjdare, de har fullt upp redan! måste bestämma mig innan den sista och i så fall göra det skriftligt...

Skönt att vara klar med min undersköterskeutbildning, har varit som tyngande börda under nästan 11 månader, känns som jag inte hunnit med något annat, men nu är jag klar och jag är glad att jag har utbildningen, är nu uppskriven på listan för att få hoppa in som vikarie, alltid en början, hoppas bara vikariestoppet har släppt överallt så jag får börja att jobba =)

Jag ska vara hjälppionjär i februari och mars till att börja med, ska ju självklart fortsätta med, men måste ta lite i taget och sen trappa upp, men känns helt underbart!!! är uppbokad i tjänst redan nu, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag, jag och Nadja dejtar måndagar sen framöver, ja alltså tjänstdejtar och Nicole har jag på tisdagar :D självklart ska jag boka in fler....

Är orolig för min mamma, hon verkar vara så nedstämd och verkar ha tappat all gnista, det skrämmer mig och jag blir så arg på mig själv för jag kan inget göra, jag vet inte vad jag skulle kunna göra heller... hoppas att det blir bra snart, det är också det här som gör att jag känne ratt jag måste bli starkare andlingen om jag ska orka...


nu har jag lite teleärenden att fixa.... see you (but don´t wanna be you)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0