Ett gott skratt minskar arbetstiden...

Ikväll har jag fått skratta en hel del på jobbet, dels av min arbetskollega men mest för de som bor där, helt underbara och en aning "förvirrade", en av damerna sa till min manliga kollega "- Du, jag vill ligga med dig!" hans min var ju oslagbar och jag bara asgarvade, hon menade (förhoppningsvis) inte det, hon är dement och det mesta som kommer är ju annars helt osammanhängande... en stund senare satt hon och skratta så då så jag "-men åh vad du skrattar då nippertippa!", då svarar hon, "-ja pippa, det är bäst, bästiaste bra....!" då var det kört, då började jag skratta igen, sen är det småsaker hela tiden... jag trivs på jobbet och med jobbet!

Önskar dock att jag hade kunnat följa med och paddlat, men jag har hört att man inte kan få allt, jag fick min sammankomst så jag ska absolut inte klaga, får paddla en annan gång helt enkelt! Hoppas de som åkte iväg får ett underbart äventyr...

Nu ska jag snart krypa ner i säng, ska ju upp tidigt och jobba, sen måste jag skynda mig direkt till mötet, hoppas bara bussen går så jag kommer dit i tid..

Stackars Diva min som är totalt missnöjd med tratten hon får bära i 10 dagar, bara för att hon inte ska slicka upp operationssåret, men hon krockar ju mot väggar och möbler så det är inte konstigt att hon blir frustrerad, nu ser hon ju bara rätt fram, men är ju snart klart, sen slipper hon tratten och att få mera bebisar, hon kan härja fritt ute där hon trivs som bäst!

Nu får alla må så gott och sova så gott!!!
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0