Jag kan bara göra mitt bästa...

Idag ställdes jag inför en jobbig situation, önskade att jag inte varit på den platsen vid den tidpunkten, känns olustigt hela grejen, vet att så många personer blir inblandade, men nu när jag väl hamnat i den här sitsen finns ingen återvändo, så jag gjorde det som fick mig att få det renaste samvete jag kan ha, jag gjorde det som var det enda rätta, men det var jobbigt men efteråt var det som att en stor sten föll från mina axlar och magvärken började sakta försvinna...

Nu ska jag försöka sova, om det går, allt snurrar runt i huvudet, hoppas dock att jag kan få lite sömn, ska upp och jobba om några timmar, börjar 07, men det ordnars sig vilket fall som helst, någon gång somnar jag ju...

Sov gott alla där ute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0