" Jag vill ha mitt emellan, ni får mig i fällan....."

Vad skönt att haft en ledig dag, har umgåtts med Kycklingben :D hon är så söt så, har städat och härjat med sådant man knappt hinner med nu när man jobbar som en tok, luktar vanlij överallt och en liten touch av lavendel, härligt det!!
Har spelat in olika låtar idag *skrattar* blev en aning inspirerad av Pernilla, dock tror jag att jag behåller mina för mig själv..än så länge... =)

Diva verkar trivas med livet som steriliserad, vilket jag också trivs med, livet går fint...

hahahaha hör just nu låten "You can´t touch this", den låten kommer aldrig vara detsamma mer, har egentligen inte lust att förknippa låtar med personer men nu är det så med denna låten, den får mig skratta  :D

Kattungarna är så bedårande, Ariel aka majapiraya, Amber aka Lillmuckis, Adrian aka Addefladde och Aragon aka Bullen... vilka personligheter de skapar sig alltså, bullen han är ju som en liten hund, ropar man "Bullen, skynda och kom!" och klappar mot soffan så springer han med småbena sina och hoppar upp till en, han är frän han...

Nu ska jag ta ett härligt bad och bara pyssla om mig själv, sen ska jag lägga mig och läsa och sen avsluta med lite "kärlek" med Edward i filmen twilight :P

Sen vill jag säga till Nazlie och Lotta, ni är två underbara och starka kvinnor, älskar er och önskar er det bästa, glöm aldrig det, stå på er för vad ni är värda, ni är värda så mycket mer!!!

Tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Hej Michis!

Tack för att Du finns o som ger Nazlie o mig styrka att kämpa vidare!

Jag älskar dig!

Puss & Kram

2009-07-22 @ 12:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0